Followers

Monday, November 30, 2009

GUGUR

Rambut Gugur!!!! Aduhhhh makin hari aku kehihatan botak.. sedih tak terkata n tak dapat bayangkan kalu aku botak..

kini masalah rambut aku makin kronik.. kat bahagian depan da membentuk teluk.. kat bahagian pusar tue makin jarang.. kat depan tue leh la cover sket, terpaksa la sisir rambut ketepi ala2 pembaca berita kan.. huhuu


aduhhh risaunyer... dulu pernah try U NAM.. tapi mahal sangat lerrr tok golongan2 mcm aku ni mmg masih tak larat nak buat rawatan yang makan ribuan ringgit.. baru2 ni jumpa satu produk China.. Syampoo Bawang.. Susah gak nak dapatkan Syampoo ni, Aku jumpa kat kedai ubat2 Cina..Nak Try n tgk hasilnya mcmana.. kalu bagus korang2 yang mengalami masalah yang sama ngan aku leh la try eik.. nak mengharap rambut tue leh tumbuh tanpa perlu berusaha tak de guna kan..



botolnyer pulak langsung tak menambat hati aku.. tapi hope kualitinya ada....





7 comments:

  1. nanti dah guna n nampak kesan dia...ko bgtau aku k...aku nak beli kalu keputusannya memberansangkan.....housemate mu....

    ReplyDelete
  2. loh... takpayah ler aku nak bagi tau.. ko sendirik leh nampak berkesan tak berkesan nanti... hehehe

    baru 4 hari guna.. setakat ni gatal2 kepala da kurang..

    ReplyDelete
  3. hahahahhaha
    mmg pening gak klu ada masalah ni...
    tp better..
    guna tonik rambut skali...
    lg cepat meransang pertumbuhan rambut...
    semoga anda semakin ganteng slps ini...
    ;p

    ReplyDelete
  4. Harap2 lepas ni tak de lagik rambut gugur...

    ReplyDelete
  5. tp kalo di lihat pada gambar(muka) pengeluar jenama BAWANG nie...dia sendiri kekurangan rambut..wahahaha...mcm mana nk kasi org lain lebat rambut mcm tue ???..tgk pic dia kita dh x confident..klekekeke..

    ReplyDelete