Followers

Monday, January 3, 2011

BERMULA SEMULA...

Huh???





Yer ker???





erk!!!!!....





Betul ker???





haaaaaa................................... yer laaa.....





dah 2011!!!!!!! yeahhhhhhhhhhhhhh





Macam x caye jer dah tahun baru.. Apa azam baru eik???





Angan2 2010 da tercapai ker??? huhuhuhu..





Harap2 apa yang kita impikan selama ini tecapai.. yang masih x tercapai tue, fikir2 kan di mana silapnya berangan je tanpa usaha tak guna kan.. jadik kene la berangan berusaha dan berdoa kepada-Nya agar apa yang kita hajati tercapai..





So untuk lembaran baru 2011 ni, aku nak amik kesempatan mintak maap banyak2 kat sape2 yang terasa dengan buah mulut aku aku.. jujur aku cakap kadang aku mmg tak boleh nak kawal tahap kelaharan mulut aku nie.. tp bukan selalu pun kan aku bersuara.. kekadang jerr.. tue pun nak terasa bagai ker?? heeee mana2 kawan2 yang tak suka ngan cara aku pun nak mintak maap, kita ni manusia biasa.. buat salah tue mmg da rutin kan.. so kalu tak berkenan tegi jer direct tak payan nak cakap belakang.. mulut bau longkang woooo...





owhhh tak lupa pada anak2 buah aku yang dah pun memulakan sessi persekolahan.. sorry la eik pak andak ko nie tak berduit.. kalu ada wet lebih nnt pak andak banjer makan ais krim.. pesan Pak Andak belajar pandai2 sampai negara China (besh sangat ke blaja kat China???), esok kalu dah berjaya jangan lupa keluarga.. heeeeeeeeee





Cukup la eik syarat nak mulakan entru baru tok 2011.. nnt aku free aku membebel lagik...

Akhir bicara, terimalah Post TAHUN BARU KHAS utk korang yang masih sudi menjengah blog aku yang kejap hadooo kejap ntah hapo2 ini......


No comments:

Post a Comment