Followers

Tuesday, June 16, 2009

Artis mana Jadik Gadis Syampoo

seperti mana yang aku janji kan.. nie aku nak kota kan janji aku..hehehehehe

Ntah petanda ape la kan, kotak sore aku yang garau2 seksi ni (wahahaha menchik ) dok mengalun lagu Misha Omar,

rupa2 nya aku mmg betul2 terserempak ngan Misha.. bukan setakat terserempak je taw.. sempat borak2 lagi...

Misha Da tukar profesion???

uik!! selama hari ni mmg aku tau derrick la yang bertanggung jawap dok panjang pendek or dok mewarnakan rambut misha, aku ingat die datang sana nak buat rambut la rupanya die yang buat rambut org... terkejut aku bila die cakap "nak gunting rambut??? cuci sekali?? meh akak cucikan"..... bia betik die ni... waaa betul la die yang cucikan rambut... syok la ezany misha cuci rambut die... aku plak mmg tak nak cuci/gunting time tue... ruginyerrrrrrrrrrr kalu tak mesti dapat sentuah misha... heheheh

btw... misha cuci ok gak compare ngan salah sorang staff derrick yang pernah cuci rambut aku dulu.. meleleh2 aku rasa aku syampoo rambut tak de la sampai buig masuk mata... cilakak nyer syampoo gurl tue.. aku bayar mahal kot.. gerrrrrrrrrrrrrrrrr

sambung balik cite misha tadi.. mmg nampak la ketekunan die cuci rambut... cara die layan pelanggan.. wah misha dalam perancangan bukak salun rambut ke?? atau da jadik share partnet derrick... ape2 pun mmg aku tak tak kenape n mengape die kene cuci rambut org hari tue.. derrick denda die kot.. hehehehe.....

No comments:

Post a Comment