Followers

Friday, June 12, 2009

Banyak Nyerrr Sawang...

Ya ampun.. penuh nyer sawang kat blog aku ni.. sangat la tak update isu2 semasa.. padahal ade je benda nak kongsi tapi tak tau le pesal berat aku nak menaip satu isu pun dalam blog ni... keh keh keh..
hermmm...
aku sebenarnya rindu sangat kat kucin2 aku.. bila tgk orang lain nyer kucin mula la hiba hati aku.. hati tisu la kata kan... tapi kucin2 aku semua da gone.. agaknya merajuk ngan aku ke tak tau la.. paling aku rindu ada lah moksin.. sebab aku bela dari kecik kot.. kucin yang aku jumpa kat cheras dan bawak balik ke setapak... dari menyusu bertatih sampai la pandai bergurau semuanya depan mata aku... tapi dia da pergi tinggalkan aku.. sop sop sop....

moksin yang berpura2 tido....



kisahnya bermula dengan kehilangan black...

aku balik kampung, dan kebiasaanya aku akan bawak ketiga2 kucin aku tue, tapi ntah kenape hari tue aku tinggal kan mereka..
black, umon n maria kat kg aku...
balik dari kampung, aku perasan pintu rumah aku terbuka.. adesss dalam otak aku pk kan anak2 aku tue je...tanpa pk panjang aku terus cari sekitar rumah aku tu.. just jumpa maria.. anak kucin pemberian kawan opis aku.. sedihnyerrrrrrrrrrrrrr


black tgk pose manja.. menchik...


yer aku tau salah aku tinggalkan diorang n aku redha je la.. malam tue moksin balik.. alhamdulillah.. aku amik die aku peluk die aku mandi kan die... tapi aku tetap tak puas hati sebab black masih tak jumpa....

aku pun kuar g carik black, kalu2 ada kat tingkat lain.. dan mohsin ikut sekali... folow je aku g mana.. die mmg mcm tue, mcm anjing yang suke folow tuanya.. tak payang aku nak kendong...

penat sangat aku pun balik rumah sebab mmg tak de harapan nak jumpa.. dan kau pun mulakan bebelan tak berasa aku pada mohsin.. semua kesalahan aku letakan pada die.. adusss kejamnya aku.. dan tanpa rasa belas aku cakap kat die "ko g kuar carik black, selagi tak jumpa jgn balik sini tau!!!!!!"


cumelnyerrrrr moksin....



tau ape yang terjadi..??? moksin mmg betul2 keluar rumah..... dan sampai kehari ni tak balik2... rindunyer kat die..............................


hermmm.. balik la moksin........................

No comments:

Post a Comment