Followers

Wednesday, June 24, 2009

Cermin Diri

Dari berhingus sampai la berjambang, aku selalu menilai siapa diri aku, sebab aku selalu mengigatkan diri aku pasal satu perkara "cemin diri sendiri, baru boleh ukur badan orang"(wah sesedap rasa ubah peribahasakan..tapi paham kan ape yang aku makdus kan)

Aku bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang, iyalah periuk org tak sama besar ngan periuk kite kan... tapi ada masa aku sedikit cemburu dengan kehidupan orang lain sama ada kawan,musuh,sedara malah tak kenal langsung pun ada...

Cemburu sangat dengan apa yang mereka boleh buat,cemburu dengan perjalan hidup mereka yang teratur, bila dibandingkan dengan diri aku.. ya ampunnnnn adakah aku mampu jadik seperti mereka?? seringkali aku tertanya.. hidup aku ni teratur tak??? hermmmmm rasanya tk...

bila dok kedai mamak, sembang2 ada plak kawan yang tak de (pindah ke kawen ke or etc..) mesti ada isu nak bangkait pasal org yang tak de ni... tak kira baik ke buruk ke... yang buruk aku tolak tepi la.. kadang antara kawan memuji sikap dia(org yang takde) ape saje yang baik... contohnyer si dia ceria.. jadik bila tak de die mesti ada yang bersuara... rindunyerrrrrrrrrrrr bosan si polan ni tak de...kalu die ada mesti havog... ni contoh la kan... then time tue aku mesti terasa hati... hermmmm aku ni mcmana plak bg diorang... adakah mereka sedar akan hadirnya aku............

hermmm.. aku rasa aku mmg tak pernah kenal siapa diri aku..apa aku suke, aku suke buat ape.. kelebihan aku ape... hermmm... mmg aku tak pernah nak pk ape kelebihan aku yang org lain tak de, nampak mcm angkat bakul plak kan.. tapi setiap org mesti tau apa yang diorang mampu buat kan???kenape aku tak pernah kenal siapa diri aku?? selamaa 24 tahun aku hidup ni serius aku tak pernah tau siapa aku,mcmana aku orgnya... hermmmm

aku selalu berharap suatu hari nanti aku kenal siapa diri aku...........


its me....heheheheh sentiasa senyum jerkkkkkkkkk
p/s semasa create entry ni aku tak de pic lain.. besal je la letak gambar ni.. sebelah tue kawan aku dari kat polisas lagi.. mama gebu...

2 comments: