Followers

Thursday, July 23, 2009

1 2 3 tap 1 2 3 tap...

Masuk je kat Bora Ombak, ada sorang minah tunggu depan pintu.. Ala2 dayang le kunun nyer tue.. bunga sekuntum di tepi.. keh keh keh bali sangat kan...


Goongggggggg...!!!!!!!!!!!!!!!

Alaaa haiiii syok nyer.. kalu pakai baju melayu songket mesti dah mcm mcm Sultan melayu dedulu masuk dalam dewan bersidang.. keh keh keh..


tapi yang tak syok pompuan tue muke masam je..... adess spoill betui la.. konsep da baguihh, tapi tak mesra pelanggan.. senyum la sket dek non oii.. bukan rugi pun. malah ada bonus lagik kan.. awet muda.. nak ke muke tue nampak tua sebelum usia... hermmm


Sampai je kat dalam tak de orang.. eh hari ni tak de joget2 ke?? cuak da ni.. da la ni baru 2nd time aku datang tok juin mereka buat poco-poco kat sana.. hermm terus aku paksa ezany tanya mana mak fatthy.. sebab kami tau program ni pun dari die..


Tgk org sekeliling, ada la 2 3 orang muke2 yang familiar masa aku juin 1st time dulu.. hehehe sejuk sikit hati.. rupanya session pertama da habis.. diorang rehat, minum air jup.. hehehe tapi malam ni mmg tak ramai sangat yang datang.. sebab malam ni bukan poco-poco.. tapi cha-cha.. aku tak de hal pun.. sebab aku mmg suke menari kan.. lantak le poco2 ke.. salsa ke mak yong ke.. kalu da minat sure layannnnnnnn
Gerak tari tarian poco-poco yang makin mendapat tempat di malaysia..

Yang muda n yang matured pun ada...
ewahhhhhhh goyang kak jgn tak goyang...
Antara aksi aku yang asyik mendapat kan step... hehehehe

So lepas ni, aku rasa nak teruskan menhadirkan diri ke tempat ni.. bukan hari2.. cuma selasa ngan rabu je.. sebab rasa besh sangat.. kalu g ngan kawan2 lagik besh tak de la rasa janggal.. hehehe

2 comments:

  1. menari pakai selipar aje jeet?? tak tertanggal ke? hahahahahaha!

    liza tak kira.. next week liza nak join!!

    ReplyDelete
  2. SELIPAR BUKAN SEBARANG SELIPAR KAY... WAHAHAHAH CAPAL KULIT LEMBU NERTATAH BERLIAN YANG DI IMPORT DARI SURABAYA... WAHAHAHAHA

    GAMBAR YANG NI MASA 1ST TIME G.. KANG PAKAI OVER2 KANG GELAK KEK ORANG.. UWAHAHAHAH

    JUM LIZA.. KITA GEGAR BORA OMBAK NEXT WEEK

    ReplyDelete