Followers

Tuesday, December 29, 2009

GEMPAR : JUMIE KAWIN SENYAP2 ????

Baru2 ni dalam perjalanan aku nak ke butik TIA-FIRA di Selayang, Ezany tanya satu soklan pelik kat aku... Jumie da kawen ke??

Apesal mamat ni tanya soklan mcm ni kat aku kan.. ada hati nak minang minah balik pulau tu ka?? hurmm

Pastu satu lagi statement die bagi kat aku.. Jumie kawen tak ajak kita pun kan..

Aaihhhh pesal ni??? mcm siries je ni.. ada sesuatu yang aku tertinggal ke update pasal Diva USM ni..HUrmmmmm

Cuba tengok tueeeeeee................ (tunjuk ez dengan moncong2 nyer..)

Ape lagik.. kecik besar kecik besar la kornea mata aku..

OMG......

Ini boleh mendatangkan marah nie....
Cuba tengok betul2 nama pengantin pompuan tue??? J U M I kan??? ke aku yang tak pandai nak mengeja ni???? 2 3 kali aku eja nama tue.. yesss betul... jumi.. aku tenangkan jiwa batin ku.. nak kol ke tak nak kol nak kol ke tak nak kol.... aaaahhhhhhhhh malas la nak kol.. orang tgh bahagaia mana nak ingat kat aku da kan... sape tak marah kawan sendiri kawen kad jemputan pun tak pos kan.. bukan mahal sangat pun.. tampal setem 30sen kompem sampai kan...
Ni tgk betul2 karikatue pompuan dalam banner ni.. mmg ada iras jumie kan??? aku pernah nampak gambar jumie rambut pendek mcm ni..... arrrrrrrrrrrrr tensen tensen.... kenape jumie nak rahsiakan perkahwinanya....
Ni jantan mana pulak ni?? ikut pada nama.. R A Z I.. setahu aku, dalam ramai2 kawan die.. aku sorang nama RAZI.... dushhhhhhhhhhh satu tamparan hebat ni.. Jumie mmg dah lupa kan aku.. die tak hupdate aku pasal kawan2 die....

Kalu betul la ni perkahwinan jumie.. akan aku serang Jumie.. biar di atas pelamin sekali pun... lantak la.. biar pelamin angan mu musnah dengan sumpahan SAKA SG TEKALA... keh keh keh..

So kepada Cik Jumizah Shamsudin.. please answer:-

1. 5 orang pertama yg akan dikhabarkan ttg perkahwinan anda (kompem kalu letak nama aku just nak jaga hati kan)

2. Majlis persandingan nak buat kat dewan ke hotel ke atau kat rumah?? dan kenape??

3.Lokasi bulan madu??nak pergi berdua ke atau nak bawa kawan2 sekali??? sebab n musabab..

4.Nak berapa anak?? leh senaraikan pilihan nama2 anak sekurangnya 4 (2 boy & 2 gurl)

5.Harapan kepada sang Somi....(tidak lebih daripada 20 patah perkataan)

ok cukup la 5, aku tau ko tgh bz menjelang tahun baru ni..huh apa lagi.. kepada yang berkenaan sila la jawap dengan segera.....

6 comments:

  1. hahahahahahahah....aku gelak sampai menangiss dan cirit ni...hahahahahha

    ReplyDelete
  2. jeet...lawakkkkkkkkkssss sungguh...

    ReplyDelete
  3. pic razi tu pun lebih kurang gak sama ngn muka ko.....hehhehe

    ReplyDelete
  4. huhuhuhu
    mana tau kan betul jumie yang kawen tapi tak nak ajak kawan2 die...

    huh??sama ke mcm aku??? nama sama takan ni petanda aku akan dijodohkan dengan jumie...

    ReplyDelete
  5. Ni komen dari shincan... tak tau pesal tak muar komen die..

    kihkihkih..kak janz kalo kawen mn buleh senyap2..musti kena bg gempak 1 penang..pancaragam musti besaq gilaaa...pengapet mau seploh org..x termasuk yg terkapit..kehkehkehkehkeh..adehhh...sakit peyut gelak...

    ReplyDelete