Followers

Thursday, December 31, 2009

SELAMAT TINGGAL 2009

Gerbang 2010 semakin hampir.. rasa sedih pulak nak meninggal kan 2009, cepat sangat waktu tue beredar tak sedar January 2010 bakal menyusul.. Sungguh aku tak puas melayari 2009

Asam garam kehidupan, ada pahit ada manis.. lain yang kita rancang lain pula yang menjadik.. ape pun kenangan 2009 jangan la dilupakan.. jadikan pengajaran untuk membina hidup yang lebih sempurna..

tahun 2009 adalah tahun mendekatkan aku dengan blog, sebenarnya aku bukan la bloger tegar, tujuan aku membuka blog untuk menjalankan perniagaan secara online, iaitu service make up. orang kata sambil menyelam minum air.. jadik dikesempatan tu aku terbitakan blog ini untuk aku berceloteh.. walupun sebenarnya aku tak pandai bercerita.. hehehe tgk saja entry yang ada.. kelam kabut n tak sistematik.. hehehehe da mcm rojak pun.. hehehe

ada juga antara blog feveret yang aku gemar baca, ada yang funny ada yang sentimental.. yang mental pun ada hehehe kadang2 terikut2 cara penulisan diorang.. hehehe. aku tak pasti sama ada blog aku ni ada pembaca tetap ke tidak.. kalu ada alhamdulillah, kalu tak denamanya aku syok sendiri ler tue..

Azam Tahun Baru???
Sebenarnya terpikir untuk menutup blog ni,bukan setakat blog, segala macam jenis laman bual aku nak tutup, facebook terutamanya, tapi pikir2 balik kadang bendalah ni mendatangkan kebaikan jugak untuk aku.. hurmmm tengok la nanti mcmana kan.. silap hari bulan jadik blogger tegar pulak... :P

Azam?? mcm biasa aku tak pernah nak listkan ape target2 aku untuk setiap tahun baru.. bukan sebab aku tidak suka memotivasikan diri, tapi aku tak nak hangat2 taik cakap.. berazam bagai nak rak tapi sejauhmana kita laksanakanya.. NON ADOOOak kata kak senduk... hehehehe Cuma harapan aku untuk menjadik seorang yang lebih positif. Amin...

untuk semua kawan2 juga yang mengenali diri ini, SELAMAT TAHUN BARU!!!!

No comments:

Post a Comment