Followers

Friday, August 7, 2009

CEKIK DARAH

Aku ada masa lebih kurang 2 jam je nak ke Jalan TAR nak cari SCHATT TOT (Foundation Stick kryolan) yang cik Jumie suke sangt Tue.. hehehehe sanggup ni meredah Jamm karat sepanjang Jalan Genting Klang hingga ke Bulatan Pahang.. tak cukup ngan tue dari Maju Juntion sampai ke Sogo pun sesak gak... aduyaiiiii gigih betol la aku ni kan.. hehehe yer la kang aku g lepas keje pun sama je keadaanyer .. silap hari bulan kedai da tutup pun...

Kalu jalan da begitu rupa.. apa lagi nak parking kan.. aku malas nak park dalam Semua house.. sebab kejap je nak singgah.. bukan nak membeli sakan pun... skodeng punyer skodeng nampak la ada ruang kat kaki lima tepi jalan tue.. aku pun dengan muke bangga g parking situ..

krekkkkkkkkkkkk.. tarik je hand break ada 2 orang terpacul depan aku.. opocot.. menakutkan aku je.. mana tau penyamun kan.. sekarang ni tak kira siang ke malam ke kalu depa nak rompak.. kene jugak...

ooo rupenyer situ parking berbayar.. ok la kan aku budget dalam 3 hengget.... nah kau die bg resit.... ayoyoyooyo dei thambi chin lu mau g mekah ka?? sekarang lu sudah berapa kali naik Haji?? sekali parking mereka nak amik sampai 9 hengget.. gila ke ape?? kalu la parking ni ada bumbung ke ada jalan berturap ke leh gak aku terima pakai.. ni dengan berhimpit mcm kat pasar malam dengan kedudukan parking tak semneggah nak kene bayar 9 hengget.. aku pun tetiba nak membebelkan.. pung pang pung pang pung pang.. die kasi aku 5 hengget.. hermm parking leh tawar menawar.. mcm jual baju lak kan.. hehehe pulak tue die mintak kunci.. ayooooooooo ni kes nak alih2 kan kete ler ni.. aku malas nak membebel aku bayar n g la kedai yang aku nak tuju... tapi saynag shararot tak derrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

aku balik ngan muke hampa dan letih..... hermmmmmmmm sekian...

No comments:

Post a Comment