Followers

Tuesday, August 18, 2009

KEMBALI KE PANTAI TIMUR | PART i

Tepat jam 3.00 pm pada 14 August 2009 warga Neural Services Sdn Bhd berangkat ke Cherating untuk menghadiri program 'Brainstoming & Teambuilding'.. tak tau la aku suka atau terpaksa.. tapi mmg aku blurr masa nak kesana.. packing baju pun last minute.. bukan tak semangat tapi tak tau la kenape aku tak rasa ape2....

Pejalanan mengambil masa 4 jam dimana kami berhenti sekejap di Hentian Termerloh... time ni aku da terkenang2 zaman beberapa tahun yang sudah... teringat saat bersama teman2 di POLISAS,Kuantan.. mandi pantai kat telok cempedak seawal suboh, makan karipap kat pantai beserah.. BBQ kat pantai batu hitam.. jalan2 cuci mata kat Megamall Kuantan.. 3 tahun kat sana.. mcm2 gak yang terlintas kat isi otak aku ni.. hehehehe semua tue kenangan.. suka atau pun tidak ia tetap sejarah yang mewarnai hidup aku...

Kami akan menginap di Holiday Villa selama 3 hari 2 malam... sampai je Miss Azlina merangkap HR Manager telah pun membuat senarai penghuni bilik dan beliau mengagihkan kunci2 tersebut... aku sebilik dengan org lama n orang baru.. Mr Zaki/Mr Ultra main dan Hafizul yang baru je bekerja 8 hari dalam company ni.. besh kan... hehehehe




Selepas makan malam.. kami berkumpul dalam satu bilik yang dinamakan Dewan Istana, dimana setiap Department akan membentang kan peranan department masing2 dalam kepentingan Neural Services Sdn Bhd.. selepas pembentangan berakhir.. sesi QnA.. time ni mcm2 hal jadik mcm nak bergaduh ada.. sebab apa masa ni la baru dalam cakap depan2.. selama hari ni mungkin tak dapat berhubung secara langsung kan... dan aku pun dapat soklan cepu cemas daripada org yang mmg selalu aku jumpa setiap hari.. kecut perot pak cik...
kami habis sessi ni dalam kol 4 pagi.. mata aku mmg rabak time ni.. tapi bila masing2 lantang bersuara.. aku gagahlkan mata tok menyaksikan perbalahan mereka.. syok ooooooooo

No comments:

Post a Comment