Followers

Monday, September 28, 2009

Al KISAH BERHARI RAYA - MISI TERAKHIR

Di sebabkan kepenatan aku bagun lewat ke esokanya.. Seperti dijangka Mysis da membebel2 da sebab tak dpat col aku.. mungkin risau perkara tak baik berlaku kat aku kan.. hehehe


Perkara pertama aku buat bangun tido, kol Mysis dulu.. bg tau ape yang patut sebab melalui list miscol n sms diroang da dapat jangka diorang mesti membebel aku tak jawap kan.. hehehehe kemudian packing semua baju n kuih muih yang nak bawak balik kampung.. dan bergegas ke mall yg berdekatan ngan rumah aku tok dapat kan kasut adik aku pulak..


Mula G kat Da Curve.. Sebab nak beli kusang baju melayu Johor.. minggu lepas lagi da aim nak angkat 1.. kemudian tengok2 kasut tok adik aku plak.. pusing punyer pusing ada la jumpa 2 3 yang AKU rasa ok tok adik aku.. tapi harga plak tak boleh blahhh.. mana leh bagi adik aku pakai mahal2 aku sendiri tak de kan.. (kes dengki tapi masih pemurah)


Kaki aku da mula kremm da ni.. Tapi masih GIGIH berjalan sebab seboleh2 nak balik kampung secepat yang mungkin.. Disebabkan waktu berbuka da hampir tiba aku tapaukan HOT&SCROLL sebab time2 ni tak de masa nak singgah kedai makan.. makan ape yang ada je la..


Kemudian aku bergegas ke OU.. buat 2 3 pusing n aim 2 3 pasang kasut dan aku pun da malas nak mencarik lagik.. jadik aku belikan ajer Wedges tok adik aku.. ada tali warna warni suai tok die yang Remaja kan..

Disebabkan kasut inilah aku pulang lewat ke kampung... Tapi Nice tak pilihan aku??


Akhirnya Misi aku tok telah berjaya.. Hanya ini je yang mampu aku berikan pada Mak n Adik aku tok raya tahun ni....

Kisah perjalanan pulang akan menyusul.....

No comments:

Post a Comment